Θέλετε να κλείσετε ραντεβού;

Σημείο ΕΝΑ – Προσωπικός Οδηγός

Στην Ευρωκλινική κέντρο μας είναι ο ασθενής.

Γι αυτό δημιουργήσαμε το Σημείο Εξυπηρέτησης Νοσηλευόμενων Ασθενών (Ε.Ν.Α) μια πρωτοποριακή υπηρεσία που έχει ως στόχο να προσφέρει στον κάθε ασθενή την ιδιαίτερη φροντίδα που του αξίζει. Το σημεία Ε.Ν.Α είναι το πρώτο σημείο επαφής του ασθενή με την κλινική καθώς και το σημείο που κάθε ασθενής συναντά τον προσωπικό του Οδηγό.

Προσωπικός Οδηγός

Για πρώτη φορά ένα Ελληνικό Νοσοκομείο εφαρμόζει την προσωποποιημένη και εξατομικευμένη φροντίδα στην πράξη. Ο προσωπικός οδηγός βρίσκεται δίπλα στον ασθενή σε ότι χρειασθεί, τον κατευθύνει, τον οδηγεί όπου είναι απαραίτητο και διεκπαιρεώνει οποιαδήποτε διαδικασία αφορά τη νοσηλεία του. Έτσι στην Ευρωκλινική δεν συναντάς ένα απρόσωπο Νοσοκομείο αλλά ξέρεις ότι θα έχεις δίπλα σου τον Νίκο, την Εύη, τον Κωνσταντίνο, τη Ματίνα και τη Σταυρούλα, τον Οδηγό σου! Ο προσωπικός Οδηγός θα φροντίσει να διαχειριστεί όλες τις απρόσωπες και τυπικές διαδικασίες του νοσοκομείου με ανθρωπιά, ευελιξία και κατανόηση ώστε το μόνο που να σε απασχολεί είναι η γρηγορότερη ανάρρωσή σου

Υπηρεσίες Προσωπικού Οδηγού:

Έχω προγραμματίσει χειρουργείο και πρέπει να κάνω προεγχειρητικό έλεγχο. Ποιος θα με βοηθήσει;

Οι προγραμματισμένες εισαγωγές ρυθμίζονται νωρίτερα από τον θεράποντα ιατρό του ασθενή μέσω της γραμματείας του, η οποία «ενεργοποιεί» το Σημείο Ε.Ν.Α (Σημείο Εξυπηρέτησης Νοσηλευόμενων Ασθενών), που είναι το πρώτο σημείο επαφής του ασθενούς με την Ευρωκλινική. Ο Οδηγός του σημείου Ε.Ν.Α επικοινωνεί με τον ασθενή ώστε να γίνει ενημέρωση για την ημέρα και την ώρα πραγματοποίησης του προεγχειρητικού ελέγχου. Κατά τη άφιξη σας στο σημείο Ε.Ν.Α της κλινικής. Θα συναντήσετε τον Οδηγό σας , ο οποίος θα σας ενημερώσει για όλες τις διαδικασίες που προηγούνται της εισαγωγής σας και είναι σχετικές με την ασφαλιστική σας κάλυψη και τη νοσηλεία σας. Θα φροντίσει να σας κατευθύνει στα αρμίδια τμήματα για την πραγματοποίηση των εξετάσεων σας χωρίς αναμονή και με την ολοκλήρωση του προεγχειρητικού ελέγχου θα σας δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την εισαγωγή σας.

Πρόκειται να κάνω εισαγωγή. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση εισαγωγής για νοσηλεία το μόνο που θα πρέπει να σας απασχολεί είναι η ταχύτερη ανάρρωσή σας. Την ημέρα της εισαγωγής, ο Οδηγός σας θα σας καλωσορίσει στην κλινική και εφόσον έχει ολοκληρωθεί ο προεγχειρητικός σας έλεγχος θα φροντίσει για την άμεση εισαγωγή σας χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και άσκοπες μετακινήσεις και θα σας συνοδεύσει στο δωμάτιο σας. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας, για οτιδήποτε χρειαστείτε, μπορείτε να απευθύνεστε στον προσωπικό σας Οδηγό , ο οποίος θα επικοινωνεί μαζί σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να βεβαιωθεί ότι όλα πάνε καλά.

Έχω ιδιωτική ασφάλεια. Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω είναι διαφορετική;

Όχι. Ο Οδηγός σας θα σας ενημερώσει για όλες τις διαδικασίες που προηγούνται της εισαγωγής σας και είναι σχετικές με την ασφαλιστική σας κάλυψη και τη νοσηλεία σας, θα συγκεντρώσει τα απαραίτητα έγγραφα και εφόσον χρειαστεί θα σας παραπέμψει στα ασφαλιστικά γραφεία που στεγάζονται στον χώρο της κλινικής.

Η ημέρα του εξιτηρίου έφτασε. Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

Ο προσωπικός σας Οδηγός θα είναι μαζί σας και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του εξιτηρίου. Την ημέρα εκείνη θα επικοινωνήσει μαζί σας στο δωμάτιο νοσηλείας προκειμένου να σας ενημερώσει για το κόστος και τη διαδικασία τακτοποίησης των οικονομικών υποχρεώσεών σας. Στη συνέχεια θα σας ειδοποιήσει να προσέλθετε για την εξόφληση του λογαριασμού σας στο σημείο Ε.Ν.Α όπου θα προλάβετε και το εξιτήριο σας. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας μου για ποια ζητήματα μπορώ να απευθύνομαι στον προσωπικό Οδηγό; Μπορείτε να απευθύνεστε στον Οδηγό σας για όλα τα ζητήματα εκτός από τα Ιατρικά. Δηλαδή για οικονομικά θέματα (τιμές, αναβαθμίσεις δωματίων νοσηλείας, πληρωμές), επισκεπτήριο, παροχή αποκλειστικής νοσοκόμας , παροχές κλινικής προς νοσηλευόμενους ασθενείς και συγγενείς , ασθενοφόρο, εξιτήριο.