Θέλετε να κλείσετε ραντεβού;

Ολοκληρωμένη Εμπειρία Νοσηλείας

Γνωρίστε το Σημείο Ε.Ν.Α

Στην Ευρωκλινική είμαστε δίπλα σας και σας καθοδηγούμε από την αρχή. Γι αυτό δημιουργήσαμε το Σημείο Εξυπηρέτησης Νοσηλευόμενων Ασθενών (Ε.Ν.Α) ,το σημείο όπου ο κάθε ασθενής συναντά τον προσωπικό του Οδηγό μέσα στην κλινική. Ο προσωπικός Οδηγός βρίσκεται δίπλα στον ασθενή σε ότι χρειαστεί, τον κατευθύνει και τον οδηγεί όπου είναι απαραίτητο. Στόχος είναι η προσωποποιημένη και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των ασθενών μας από τη στιγμή που θα προγραμματιστεί το ραντεβού τους μέχρι την ώρα που θα λάβουν το εξιτήριο τους.

Έχω προγραμματίσει χειρουργείο και πρέπει να κάνω προεγχειρητικό έλεγχο. Ποιος θα με βοηθήσει;

Οι προγραμματισμένες εισαγωγές ρυθμίζονται νωρίτερα από τον θεράποντα ιατρό του ασθενή μέσω της γραμματείας του, η οποία «ενεργοποιεί» το Σημείο Ε.Ν.Α (Σημείο Εξυπηρέτησης Νοσηλευόμενων Ασθενών), που είναι το πρώτο σημείο επαφής του ασθενούς με την Ευρωκλινική. Ο Οδηγός του σημείου Ε.Ν.Α επικοινωνεί με τον ασθενή ώστε να γίνει ενημέρωση για την ημέρα και την ώρα πραγματοποίησης του προεγχειρητικού ελέγχου. Κατά τη άφιξη σας στο σημείο Ε.Ν.Α της κλινικής. Θα συναντήσετε τον Οδηγό σας , ο οποίος θα σας ενημερώσει για όλες τις διαδικασίες που προηγούνται της εισαγωγής σας και είναι σχετικές με την ασφαλιστική σας κάλυψη και τη νοσηλεία σας. Θα φροντίσει να σας κατευθύνει στα αρμόδια τμήματα για την πραγματοποίηση των εξετάσεων σας χωρίς αναμονή και με την ολοκλήρωση του προεγχειρητικού ελέγχου θα σας δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την εισαγωγή σας.

Πρόκειται να κάνω εισαγωγή. Τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση εισαγωγής για νοσηλεία το μόνο που θα πρέπει να σας απασχολεί είναι η ταχύτερη ανάρρωσή σας. Την ημέρα της εισαγωγής, ο Οδηγός σας θα σας καλωσορίσει στην κλινική και εφόσον έχει ολοκληρωθεί ο προεγχειρητικός σας έλεγχος θα φροντίσει για την άμεση εισαγωγή σας χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες και άσκοπες μετακινήσεις και θα σας συνοδεύσει στο δωμάτιο σας. Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας σας, για οτιδήποτε χρειαστείτε, μπορείτε να απευθύνεστε στον προσωπικό σας Οδηγό , ο οποίος θα επικοινωνεί μαζί σας ανά τακτά χρονικά διαστήματα για να βεβαιωθεί ότι όλα πάνε καλά.

Έχω ιδιωτική ασφάλεια. Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω είναι διαφορετική;

Όχι. Ο Οδηγός σας θα σας ενημερώσει για όλες τις διαδικασίες που προηγούνται της εισαγωγής σας και είναι σχετικές με την ασφαλιστική σας κάλυψη και τη νοσηλεία σας, θα συγκεντρώσει τα απαραίτητα έγγραφα και εφόσον χρειαστεί θα σας παραπέμψει στα ασφαλιστικά γραφεία που στεγάζονται στον χώρο της κλινικής.

Η ημέρα του εξιτηρίου έφτασε. Τι διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω;

Ο προσωπικός σας Οδηγός θα είναι μαζί σας και κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του εξιτηρίου. Την ημέρα εκείνη θα επικοινωνήσει μαζί σας στο δωμάτιο νοσηλείας προκειμένου να σας ενημερώσει για το κόστος και τη διαδικασία τακτοποίησης των οικονομικών υποχρεώσεών σας. Στη συνέχεια θα σας ειδοποιήσει να προσέλθετε για την εξόφληση του λογαριασμού σας στο σημείο Ε.Ν.Α όπου θα προλάβετε και το εξιτήριο σας.

Κατά τη διάρκεια της νοσηλείας μου για ποια ζητήματα μπορώ να απευθύνομαι στον προσωπικό Οδηγό;

Μπορείτε να απευθύνεστε στον Οδηγό σας για τα παρακάτω ζητήματα: αναβάθμιση – δωμάτια νοσηλείας, ασθενοφόρα και εξιτήρια (εφόσον έχει ολοκληρωθεί από τον γιατρό και τον όροφο η ανάλογη διαδικασία).

Ολοκληρωμένη Εμπειρία Νοσηλείας | Ευρωκλινική Αθηνών
Ολοκληρωμένη Εμπειρία Νοσηλείας

    Ζητήστε ραντεβού online




    Πατώντας αποδοχή, συναινείτε στη συλλογή ή/και επεξεργασία των παραπάνω στοιχείων σας από την Ευρωκλινική, αποκλειστικά για την αποστολή ενημερώσεων σχετικά με νέες υπηρεσίες, προϊόντα και δράσεις μας. Περισσότερα εδώ

    ή καλέστε μας στα: 210 64 16 800 & 210 64 16 801