ΔΩΜΑΤΙΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ

Η κλινική και οι νοσηλευτικοί όροφοι είναι σχεδιασμένοι ώστε να δημιουργούν ένα φιλικό, άνετο και ασφαλές περιβάλλον για τον ασθενή. Τα δωμάτια νοσηλείας διαθέτουν:

  • Καλωδιακή τηλεόραση
  • Σύστημα ελέγχου φωτισμού
  • Χειριστήριο κλήσης του νοσηλευτικού προσωπικού
  • Τηλεχειριστήριο για τη ρύθμιση της κλίσης του κρεβατιού
  • Wi-Fi
  • Τηλεφωνική συσκευή για την πραγματοποίηση τηλεφωνικών κλήσεων εντός και εκτός της κλινικής.
    (Για να πραγματοποιήσετε αστική κλήση, πληκτρολογήστε το 9 και στη συνέχεια τον αριθμό του τηλεφώνου που επιθυμείτε να καλέσετε)
  • Σε όλα τα δωμάτια υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης της θερμοκρασίας του δωματίου

Για τον τρόπο χρήσης του εξοπλισμού που αναφέρεται παραπάνω θα ενημερωθείτε από το νοσηλευτικό προσωπικό του ορόφου νοσηλείας .

Παραμονή στην Κλινική | Ευρωκλινική Αθηνών
Δωμάτιο Νοσηλείας

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Εφόσον επιθυμεί ο ασθενής, μπορεί να έχει μαζί του προσωπικά αντικείμενα για την άνετη και ευχάριστη παραμονή του στην κλινική, όπως είδη ατομικής υγιεινής, άνετα ρούχα, παντόφλες κλπ.

Συστήνεται να μη φυλάσσονται αντικείμενα αξίας και χρήματα στους νοσηλευτικούς θαλάμους. Η κλινική δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειάς τους κατά τη διάρκεια της νοσηλείας στο νοσηλευτικό όροφο. Εάν ο ασθενής επιθυμεί, μπορεί να παραδώσει χρήματα και τιμαλφή είδη στην Υπηρεσία Ασφαλείας της Κλινικής για φύλαξη.

ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Το ιατρικό προσωπικό της κλινικής πραγματοποιεί καθημερινές ιατρικές επισκέψεις για την έγκυρη και συνεχή ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη της νοσηλείας. Για την τήρηση των πιστοποιημένων διαδικασιών της κλινικής και τη διαφύλαξη του ιατρικού απορρήτου δεν επιτρέπεται η παραμονή των συνοδών και των επισκεπτών στα δωμάτια νοσηλείας κατά τη διάρκεια των ιατρικών επισκέψεων και των νοσηλευτικών παρεμβάσεων.

Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τη νοσηλεία, μπορεί κάποιος να απευθύνεται στον θεράποντα ιατρό ή την Προϊσταμένη του ορόφου νοσηλείας. Τέλος θα πρέπει να αποφεύγεται η λήψη φαρμάκων χωρίς να έχει προηγουμένως ενημερωθεί ο θεράπων ιατρός.

BΑΣΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

  • Το κουδούνι κλήσης νοσηλευτών είναι βασικό μέσο επικοινωνίας με το νοσηλευτικό προσωπικό του ορόφου.
  • Είναι σημαντικό για την ταυτοποίησή του ο ασθενής σε όλη τη διάρκεια της παραμονής του στην κλινική να φορά το βραχιολάκι με τα στοιχεία του το οποίο εκδίδεται με την εισαγωγή του. Σε περίπτωση που αλλοιωθεί θα πρέπει να ζητείται από το νοσηλευτικό προσωπικό να εκδοθεί καινούριο.
  • Ο ασθενής δεν πρέπει να απομακρύνεται χωρίς λόγο από το νοσηλευτικό τμήμα που τον παρακολουθεί και θα πρέπει να ενημερώνει τον υπεύθυνο νοσηλευτή για τυχόν μετακινήσεις του.
  • Θα πρέπει να ακολουθούνται οι οδηγίες κινητοποίησης που δίνονται από το νοσηλευτικό και ιατρικό προσωπικό.
  • Σε περίπτωση που υποπέσει στην αντίληψή του ασθενούς ή των συγγενών του οποιαδήποτε δυσλειτουργία ιατρικού μηχανισμού ή εξοπλισμού θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το νοσηλευτικό προσωπικό.
  • Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης θα πρέπει ο ασθενής και οι επισκέπτες της κλινικής να παραμείνουν ψύχραιμοι και να ακολουθήσουν τις οδηγίες του προσωπικού, το οποίο είναι ειδικά εκπαιδευμένο για τέτοιες περιπτώσεις. Τα «Σχέδια Διαδρομών Διαφυγής», τα οποία βρίσκονται πίσω από την πόρτα όλων των θαλάμων και σε διάφορα σημεία της κλινικής, παρέχουν ακριβείς οδηγίες για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
  • Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται τα ασανσέρ σε περίπτωση πυρκαγιάς ή σεισμού. Οι έξοδοι κινδύνου έχουν σημανθεί ευκρινώς.

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το διαιτολογικό τμήμα της κλινικής, σχεδιάζει εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής για κάθε ασθενή με βάση τις ιατρικές και θεραπευτικές οδηγίες του θεράποντος ιατρού. Τα γεύματα παρασκευάζονται καθημερινά με τα ποιοτικότερα υλικά και κάτω από τα αυστηρότερα πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων στις εγκαταστάσεις της κλινικής, με στόχο την παροχή μίας ισορροπημένης και υψηλής διατροφικής αξίας δίαιτας.

Τα γεύματα προσφέρονται στις ακόλουθες ώρες*

Πρωινό 07:30 – 08:30
Δεκατιανό** 10:00 – 10:30
Μεσημεριανό 12:00 – 13:00
Απογευματινό 16:00-17:00
Δείπνο 18:00-20:00

*διαφοροποιήσεις στις ώρες των γευμάτων μπορεί να προκύψουν λόγω των ιατρικών οδηγιών και των διατροφικών αναγκών
**ανάλογα με τον τύπο του δωματίου
Δεν επιτρέπεται η αντικατάσταση του προγράμματος διατροφής με τρόφιμα και ποτά που δεν παρασκευάζονται και σερβίρονται από την κλινική, καθώς το διαιτολόγιο των νοσηλευομένων είναι αυστηρά καθορισμένο σύμφωνα με τις ιατρικές οδηγίες.

    Ζητήστε ραντεβού online

    Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα & ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας




    Πατώντας αποδοχή, συναινείτε στη συλλογή ή/και επεξεργασία των παραπάνω στοιχείων σας από την Ευρωκλινική, αποκλειστικά για την αποστολή ενημερώσεων σχετικά με νέες υπηρεσίες, προϊόντα και δράσεις μας. Περισσότερα εδώ

    ή καλέστε μας στα: 210 64 16 800 & 210 64 16 801