Θέλετε να κλείσετε ραντεβού;

Patients Friendly Hospital

c2w

Κάθε φορά που ένα πρόβλημα υγείας μας μας οδηγεί σε ένα νοσοκομείο, μας διακατέχει το άγχος, οι συγγενείς μας επιβαρύνονται από την ευθύνη να μας βοηθήσουν και να μας συμπαρασταθούν , ενώ ταυτόχρονα κατακλυζόμαστε από ερωτήματα για τις εξετάσεις που θα κάνουμε, το χρόνο που θα μείνουμε στο νοσοκομείο, τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν, τα αποτελέσματα…Κι όμως υπάρχει τρόπος, να μην είναι έτσι!

Γιατί εμείς στην Ευρωκλινική πιστεύουμε ότι η μεγαλύτερη ανάγκη του ασθενή που περνάει την πόρτα ενός νοσοκομείου – εκτός από την υγεία του – είναι να αισθανθεί ασφάλεια, οικειότητα και φροντίδα.

Έτσι εφαρμόζοντας μία σειρά από καινοτομίες γίναμε η πρώτη κλινική στην Ελλάδα και την Ευρώπη που πιστοποιείται ως “Φιλική προς τους Ασθενείς Κλινική” (“PatientsFriendly Hospitals”) από τον πλέον αξιόπιστο φορέα πιστοποίησης, την TUV AUSTRIA HELLAS.

Δημιουργήσαμε το Σημείο Ε.Ν.Α. (Σημείο Εξυπηρέτησης Νοσηλευόμενων Ασθενών), όπου ο κάθε ασθενής συναντά τον Προσωπικό του Οδηγό. Ο προσωπικός οδηγός βρίσκεται δίπλα στον ασθενή από τη στιγμή που θα κλείσει το ραντεβού του μέχρι το εξιτήριό του. Ο κάθε ασθενής ξέρει πλέον ότι στην Ευρωκλινική, για οτιδήποτε χρειαστεί, θα έχει έναν άνθρωπο δίπλα του να τον βοηθήσει, να τον κατευθύνει και να διαχειριστεί όλες τις απρόσωπες και τυπικές διαδικασίες του νοσοκομείου με ανθρωπιά, ευελιξία και κατανόηση.

Βελτιώσαμε την εξυπηρέτηση στα εξωτερικά ιατρεία δημιουργώντας τη θέση του Συντονιστή Εξυπηρέτησης, ώστε οι εξωτερικοί ασθενείς να έχουν το δικό τους άτομο που τους καθοδηγεί, φροντίζει για την γρήγορη εξυπηρέτησή τους και επιλύει άμεσα τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται, πάντα με χαμόγελο και ευγένεια.

Εκπαιδεύουμε και ενημερώνουμε συνεχώς τους συγγενείς και συνοδούς για τις ισχύουσες πολιτικές και διαδικασίες.

Παρέχουμε Valet Parking στους ασθενείς και τους επισκέπτες μας που μπορούν να αφήσουν το αυτοκίνητό τους στην είσοδο της Ευρωκλινικής για όσο χρειαστεί με ασφάλεια, αξιοπιστία και χωρίς ταλαιπωρία.

Στο γενικότερο πνεύμα της συνεχούς παροχής υπηρεσιών υγείας υψηλού επιπέδου, στην Ευρωκλινική Αθηνών εφαρμόζουμε και δύο σημαντικά εργαλεία αυτοβελτίωσης: η καταγραφή των παραπόνων ασθενών και συνοδών όπου κάθε τεκμηριωμένο παράπονο ή πρόβλημα βρίσκει τη λύση του, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί και την αρχή μια συνεχώς βελτιούμενης διαδικασίας και η μέτρηση της ικανοποίησης ασθενών που δίνει την ευκαιρία της επιβεβαίωσης του επιπέδου της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Η ανάγκη για αυτονομία, ζεστή ατμόσφαιρα, φιλικά πρόσωπα, άνεση, ασφάλεια, ανθρώπινο ενδιαφέρον, σωστή καθοδήγηση και ουσιαστική υποστήριξη σε κάθε ιατρική πράξη, βρίσκονται στην καθημερινή µας πρακτική μέσα στην κλινική και εφαρμόζονται σε κάθε ασθενή µας ξεχωριστά και εξατομικευμένα.\

Δεν ήταν εύκολο να βρεθούν και να εκπαιδευτούν οι κατάλληλοι άνθρωποι, να δημιουργηθούν οι διαδικασίες από την αρχή, να ενταχθούν στην προσπάθεια όλα τα επιμέρους τμήματα, να το πιστέψουν όλοι οι εργαζόμενοι μας και να το στηρίξουν…

Τα καταφέραμε τελικά και βλέποντας τα αποτελέσματά στην ικανοποίηση των ασθενών μας ….. άξιζε τον κόπο!!!