Ψωριάση Θεραπεία

Πλέον υπάρχει λύση για την ψωριάση

Κατηγορία:

μοιραστείτε το:

Ψωριάση Θεραπεία

Για να κλείσετε ραντεβού καλέστε στο 210 64.16.807 & 139 (Δευτ. - Παρ. 9:00-16:00) ή πατήστε:

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Για να ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης των στοιχείων επικοινωνίας σας κάντε κλικ εδώ

Ψωρίαση; Υπάρχει λύση!

Πλήρης & Εξατομικευμένη θεραπεία για την ψωρίαση (πακέτα 2 επισκέψεων)

Στο Εξειδικευμένο Ιατρείο Αυτοανόσων και Φλεγμονωδών Δερματικών Παθήσεων της Ευρωκλινικής εφαρμόζονται οι πλέον σύγχρονες συστηματικές θεραπείες για την ψωρίαση – ψωριασική αρθρίτιδα αξιοποιώντας και τους βιολογικούς παράγοντες.

Η σωστή ενημέρωση και συμβουλευτική, η θεραπευτική προσέγγιση και η εξατομικευμένη διαχείριση γίνεται στο ειδικό Ιατρείο Αυτοανόσων Φλεγμονωδών Δερματικών Παθήσεων το οποίο στελεχώνεται από έμπειρη ομάδα Δερματολόγων με επικεφαλής τον Καθηγητή Π.Γ Σταυρόπουλο.

Ο έλεγχος περιλαμβάνει πακέτο δυο (2) επισκέψεων για:

• Κλινική εξέταση από εξειδικευμένη Ιατρική ομάδα Δερματολόγων
    • Έλεγχος συνοσηροτήτων (Παχυσαρκία-Μεταβολικό σύνδρομο, Κατάθλιψη, Φλεγμονώδη νόσο εντέρου και άλλα αυτοάνοσα νοσήματα)
    • Εργαστηριακός αιματολογικός & βιοχημικός έλεγχος (μέσω ΕΟΠΥΥ)
    • Προσωπική συμβουλευτική διαχείρισης τρόπου ζωής (lifestyle)
    • Σχεδιασμός –χορήγηση εξατομικευμένου διαιτολογίου – Συμπληρωμάτων Διατροφής
    • Ετήσια γνωμάτευση φαρμάκων ΕΟΠΥΥ
    • Συνταγογράφηση

Περιγραφή Υπηρεσίας

Τι είναι η ψωρίαση;

Η ψωρίαση είναι ένα μη-μεταδοτικό φλεγμονώδες δερματικό νόσημα ,το οποίο χαρακτηρίζεται από εξάρσεις και υφέσεις.

Τι είναι η ψωρισιακή αρθρίτιδα;

Η ψωριασική αρθρίτιδα είναι μία ιδιαίτερου τύπου αρθρίτιδα που συχνά συνυπάρχει με την δερματική ψωρίαση και απαιτεί έγκαιρη και ορθή θεραπεία για να προληφθούν σωματικές επιπλοκές ( παραμορφώσεις αρθρώσεων ).

Ποια είναι τα συμπτώματα; Πως θα την αναγνωρίσω;

Η ψωρίαση συνήθως παρουσιάζεται με τη μορφή ερυθρών πλακών στο δέρμα που καλύπτονται από ξηρά “λέπια“ (υπερκερατωτικές πλάκες). Οι ασθενείς που προσέρχονται με ψωρίαση συνήθως εντοπίζουν ή αναφέρουν «εξανθήματα», « λειχήνες», « εκζέματα στο δέρμα», «ξηροδερμία», «χαλασμένα νύχια» , «έντονη πυτιρίδα» κλπ.

Αφορά μόνο ενήλικες;

Όχι, η ψωρίαση εμφανίζεται τόσο σε ενήλικες όσο και σε παιδιά

Σε ποια σημεία εμφανίζεται;

Τα συνήθη σημεία στο σώμα που εμφανίζεται η ψωρίαση είναι οι αγκώνες ,τα γόνατα ,χαμηλά στην οσφύ ,στο πίσω μέρος του τριχωτού της κεφαλής ,στις παλάμες ,στα πέλματα ,στα χέρια –πόδια.Μπορεί να προσβάλλει τα νύχια ,σχηματίζοντας “βοθρία “ στην επιφάνεια τους ,να εμφανίζονται πιο “ παχιά” και να αποκολλούνται από την κοίτη τους ,που συχνά παρερμηνεύεται ως μυκητίαση των νυχιών και δίνεται λάθος θεραπεία .

Ψωρίαση και θεραπεία:

Είναι μεγάλης σημασίας να αναζητήσουμε έγκαιρα τη σωστή θεραπεία, σε εξειδικευμένο δερματολογικό κέντρο,  για να αποφευχθεί η μονιμότητα των βλαβών της ψωρίασης στις αρθρώσεις καθώς και η υγεία του δέρματος.

Σε ποια σημεία εμφανίζεται η ψωριασική αρθρίτιδα;

Η ψωριασική αρθρίτιδα εμφανίζεται σε συγκεκριμένες αρθρώσεις –σημεία (δάκτυλο χεριού ή ποδιού «σαν λουκάνικο», πόνος στην πτέρνα ,πόνος στα ισχία, δύσκαμψία αυχένα)

Ψωρίαση και θεραπεία

Είναι μεγάλης σημασίας να αναζητήσουμε έγκαιρα την ειδική και ολοκληρωμένη αγωγή ,σε εξειδικευμένο δερματολογικό κέντρο ,για να προληφθεί η μονιμότητα των βλαβών της ψωρίασης στις αρθρώσεις και να αποκατασταθεί η υγεία του δέρματος.

Ποια είναι η πλέον σύγχρονη θεραπεία για την ψωρίαση;

Η πλέον σύγχρονη θεραπεία για την ψωρίαση είναι η συστηματική θεραπεία ,κατά την οποία πέραν των κλασσικών θεραπειών διαθέτουμε σήμερα τις λεγόμενες «Στοχευμένες» θεραπευτικές αγωγές ή αλλιώς «βιολογικούς παράγοντες». Στοχεύουν σε κυτταροκίνες, σε ιντερλευκίνες IL-17a,IL-12/23,IL-23 ή αποτελούνται από «μικρά στοχευμένα μόρια» . Τόσο η αποτελεσματικότητα των νεότερων θεραπειών, όσο και η έλλειψη ανεπιθύμητων ενεργειών, τις καθιστά πρώτη θεραπευτική επιλογή .

Φτάνει μόνο η χορήγηση των κατάλληλων φαρμάκων για τη θεραπεία της ψωρίασης;

Όχι, η ψωρίαση είναι ένα σύνθετο και χρόνιο ιατρικό πρόβλημα .Απαιτείται σωστή ενημέρωση ,ολοκληρωμένη θεραπευτική προσέγγιση ,συνεχή παρακολούθηση και διαχείριση από έμπειρη ιατρική ομάδα αλλά και εξατομικευμένη υποστήριξη του ψωριασικού ασθενή (διαιτολόγος,ψυχολόγος ) προκειμένου για αλλαγή του lifestyle και βελτίωση της ποιότητας ζωής του.

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ “Ψωριάση Θεραπεία”

Σχετικές Υπηρεσίες