Ψωρίαση Θεραπεία

(0)
Πλήρης & Εξατομικευμένη θεραπεία για την ψωρίαση. Ο έλεγχος περιλαμβάνει:
  • Κλινική εξέταση από εξειδικευμένη Ιατρική ομάδα Δερματολόγων
  • Έλεγχος συνοσηροτήτων (Παχυσαρκία-Μεταβολικό σύνδρομο, Κατάθλιψη, Φλεγμονώδη νόσο εντέρου και άλλα αυτοάνοσα νοσήματα)
  • Εργαστηριακός αιματολογικός & βιοχημικός έλεγχος (μέσω ΕΟΠΥΥ)
  • Προσωπική συμβουλευτική διαχείρισης τρόπου ζωής (lifestyle)
  • Σχεδιασμός –χορήγηση εξατομικευμένου διαιτολογίου – Συμπληρωμάτων Διατροφής
  • Ετήσια γνωμάτευση φαρμάκων ΕΟΠΥΥ
  • Συνταγογράφηση

Εξειδικευμένο Ιατρείο Αυτοανόσων και Φλεγμονωδών Δερματικών Παθήσεων

Στο ιατρείο της Ευρωκλινικής εφαρμόζονται οι πλέον σύγχρονες συστηματικές θεραπείες για την ψωρίαση – ψωριασική αρθρίτιδα αξιοποιώντας και τους βιολογικούς παράγοντες. Η σωστή ενημέρωση και συμβουλευτική, η θεραπευτική προσέγγιση και η εξατομικευμένη διαχείριση γίνεται στο ειδικό Ιατρείο Αυτοανόσων Φλεγμονωδών Δερματικών Παθήσεων το οποίο στελεχώνεται από έμπειρη ομάδα Δερματολόγων με επικεφαλής τον Καθηγητή Π.Γ Σταυρόπουλο.

Χρήσιμες πληροφορίες για την ψωρίαση:

Τι είναι η ψωρίαση;

Η ψωρίαση είναι ένα μη-μεταδοτικό φλεγμονώδες δερματικό νόσημα ,το οποίο χαρακτηρίζεται από εξάρσεις και υφέσεις.

Τι είναι η ψωρισιακή αρθρίτιδα;

Η ψωριασική αρθρίτιδα είναι μία ιδιαίτερου τύπου αρθρίτιδα που συχνά συνυπάρχει με την δερματική ψωρίαση και απαιτεί έγκαιρη και ορθή θεραπεία για να προληφθούν σωματικές επιπλοκές ( παραμορφώσεις αρθρώσεων ).

Ποια είναι τα συμπτώματα; Πως θα την αναγνωρίσω;

Η ψωρίαση συνήθως παρουσιάζεται με τη μορφή ερυθρών πλακών στο δέρμα που καλύπτονται από ξηρά “λέπια“ (υπερκερατωτικές πλάκες). Οι ασθενείς που προσέρχονται με ψωρίαση συνήθως εντοπίζουν ή αναφέρουν «εξανθήματα», « λειχήνες», « εκζέματα στο δέρμα», «ξηροδερμία», «χαλασμένα νύχια» , «έντονη πυτιρίδα» κλπ.

Αφορά μόνο ενήλικες;

Όχι, η ψωρίαση εμφανίζεται τόσο σε ενήλικες όσο και σε παιδιά

Σε ποια σημεία εμφανίζεται η ψωριασική αρθρίτιδα;

Η ψωριασική αρθρίτιδα εμφανίζεται σε συγκεκριμένες αρθρώσεις –σημεία (δάκτυλο χεριού ή ποδιού «σαν λουκάνικο», πόνος στην πτέρνα ,πόνος στα ισχία, δύσκαμψία αυχένα)

Ψωρίαση και θεραπεία

Είναι μεγάλης σημασίας να αναζητήσουμε έγκαιρα την ειδική και ολοκληρωμένη αγωγή ,σε εξειδικευμένο δερματολογικό κέντρο ,για να προληφθεί η μονιμότητα των βλαβών της ψωρίασης στις αρθρώσεις και να αποκατασταθεί η υγεία του δέρματος.

Ποια είναι η πλέον σύγχρονη θεραπεία για την ψωρίαση;

Η πλέον σύγχρονη θεραπεία για την ψωρίαση είναι η συστηματική θεραπεία ,κατά την οποία πέραν των κλασσικών θεραπειών διαθέτουμε σήμερα τις λεγόμενες «Στοχευμένες» θεραπευτικές αγωγές ή αλλιώς «βιολογικούς παράγοντες». Στοχεύουν σε κυτταροκίνες, σε ιντερλευκίνες IL-17a,IL-12/23,IL-23 ή αποτελούνται από «μικρά στοχευμένα μόρια» . Τόσο η αποτελεσματικότητα των νεότερων θεραπειών, όσο και η έλλειψη ανεπιθύμητων ενεργειών, τις καθιστά πρώτη θεραπευτική επιλογή .

Φτάνει μόνο η χορήγηση των κατάλληλων φαρμάκων για τη θεραπεία της ψωρίασης;

Όχι, η ψωρίαση είναι ένα σύνθετο και χρόνιο ιατρικό πρόβλημα .Απαιτείται σωστή ενημέρωση ,ολοκληρωμένη θεραπευτική προσέγγιση ,συνεχή παρακολούθηση και διαχείριση από έμπειρη ιατρική ομάδα αλλά και εξατομικευμένη υποστήριξη του ψωριασικού ασθενή (διαιτολόγος,ψυχολόγος ) προκειμένου για αλλαγή του lifestyle και βελτίωση της ποιότητας ζωής του.

Αξιολογήσεις

Γράψτε Κριτική

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας

ή καλέστε μας στα: 210 64.16.800 & 210 64.16.801