Laser: Πόνος τέλος στη θεραπεία των «αιμορροϊδών»

αιμορροϊδοπλαστική

Αιμορροϊδες: θεραπεία χωρίς πόνο με Αιμορροϊδοπλαστική laser (LHP)

Οι αιμορροΐδες (αιμορροϊδοπάθεια όπως αποκαλούνται ιατρικώς) είναι ένα συχνό πρόβλημα που πλέον έχουν εύκολη και απλή θεραπεία με την αιμορροϊδοπλαστική laser (LHP). Στις παρακάτω γραμμές απαντούμε στις συχνότερες ερωτήσεις και απορίες σχετικά με τις αιμορροΐδες και τη θεραπεία τους,

Τι είναι

Τι είναι οι αιμορροΐδες και πότε αποτελούν πρόβλημα;

Οι αιμορροΐδες είναι φυσιολογικές ανατομικές αγγειακές δομές του πρωκτικού σωλήνα (όλοι οι άνθρωποι έχουν φυσιολογικά αιμορροΐδες), οι οποίες όταν διογκώνονται παθολογικά προκαλούν συμπτώματα ;όπως πόνος, αιμορραγία, κνησμός, αίσθημα ατελούς κένωσης, εκροή βλέννης. Σε αυτές τις περιπτώσεις μιλάμε για την πάθηση αυτών, δηλαδή την αιμορροϊδοπάθεια.

Συχνότητα

Πόσο συχνή είναι η αιμορροϊδοπάθεια (αιμορροΐδες) στους ενήλικες;

Η αιμορροϊδοπάθεια (αιμορροΐδες) είναι μία πολύ συνηθισμένη πάθηση, καθώς είναι γνωστό ότι 1 στους 10 ανθρώπους θα εμφανίσουν αιμορροϊδοπάθεια (αιμορροΐδες) κάποια στιγμή στη ζωή τους. Δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγο ανησυχίας καθώς πρόκειται για μια καλοήθη πάθηση που δεν απειλεί τη ζωή των πασχόντων. Παρόλα αυτά, λόγω της εντόπισης της σε μια ανατομική περιοχή με πολύ πλούσιο νευρικό δίκτυο, είναι μια πάθηση με θορυβώδη εικόνα, λόγω του έντονου πόνου που προκαλεί, με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται σε σημαντικό βαθμό η ποιότητα ζωής των ασθενών.

Κατηγορίες

Σε ποια είδη χωρίζεται η αιμορροϊδοπάθεια αναλόγως με το μέγεθος του προβλήματος

Ανάλογα με τη βαρύτητά τους η αιμορροϊδοπάθεια (αιμορροΐδες) ταξινομείται σε 4 βαθμούς και συγκεκριμένα:

• 1ου βαθμού: Οι αιμορροΐδες δεν προπίπτουν (βγαίνουν) έξω από τον πρωκτό.
  • 2ου βαθμού: Οι αιμορροΐδες προπίπτουν έξω από τον πρωκτό, κατά την κένωση αλλά ανατάσσονται μόνες τους.
  • 3ου βαθμού: Προπίπτουν έξω από τον πρωκτό κατά την κένωση και δεν ανατάσσονται μόνες τους αλλά χρειάζονται την βοήθεια ανάταξης από τον ίδιο τον ασθενή.
  • 4ου βαθμού: Προπίπτουν μόνιμα έξω από τον πρωκτό.

Θεραπεία

Ποια είναι η θεραπεία για τις αιμορροΐδες – αιμορροϊδοπάθεια;

Υπάρχουν αρκετά συντηρητικά μέτρα αντιμετώπισης των συμπτωμάτων που προκαλούνται από τις αιμορροΐδες, ωστόσο η ΜΟΝΑΔΙΚΗ  οριστική θεραπεία για την αιμορροϊδοπάθεια είναι η χειρουργική. Μέχρι πρότινος, η χειρουργική θεραπεία ήταν η αιμορροϊδεκτομή, κατά την οποία αφαιρούνταν χειρουργικά (με τομή) οι πάσχοντες αιμορροϊδικοί όζοι, μια μέθοδος αποτελεσματική, η οποία όμως συνοδεύεται από σημαντικό μετεγχειρητικό πόνο. Ως εκ τούτου, η συγκεκριμένη επέμβαση έχει αποκτήσει κακή φήμη και έχει καταγραφεί αρνητικά στη συνείδηση του κόσμου, με αποτέλεσμα οι πάσχοντες με αιμορροϊδοπάθεια να φοβούνται και να αποφεύγουν να απευθυνθούν στον χειρουργό για θεραπεία.

Αιμορροΐδες και Laser

Τι είναι η Αιμορροϊδοπλαστική με Laser LHP;

Τα τελευταία χρόνια ωστόσο, αναπτύχθηκε μια νέα ελάχιστα επεμβατική χειρουργική τεχνική για την οριστική θεραπεία της αιμορροϊδοπάθειας, με τη χρήση του ιατρικού laser και συγκεκριμένα η Αιμορροϊδοπλαστική με laser (Laser HemorroidoPlasty- LHP). Με την αιμορροΙδοπλαστική laser LHP,  η θεραπεία πραγματοποιείται μέσω μιας λεπτής οπτικής ίνας Laser, η οποία εκπέμπει θερμική ενέργεια στον αιμορροϊδικό όζο, προκαλώντας καταστροφή κάθε αγγείου που τον τροφοδοτεί με αίμα, έχοντας έτσι ως αποτέλεσμα την σταδιακή συρρίκνωση των όζων και την ανάταξή τους στην αρχική ανατομική τους θέση.

Πώς γίνεται το χειρουργείο για τις αιμορροΐδες με την Αιμορροϊδοπλαστική με Laser LHP

Η Αιμορροϊδοπλαστική με Laser LHP αποτελεί μια ελάχιστα επεμβατική χειρουργική επέμβαση, χωρίς μεγάλο χειρουργικό τραύμα και γι αυτό το λόγο είναι ανώδυνη. Η αιμορροϊδοπλαστική LHP  μπορεί να διενεργηθεί υπό γενική αναισθησία ή μέθη, έχει διάρκεια περίπου 1 ώρα και δεν απαιτεί νοσηλεία τους ασθενούς στο νοσοκομείο. Είναι μία απλή επέμβαση και ο ασθενής αποχωρεί από το νοσοκομείο την ίδια ημέρα.

Τι πλεονεκτήματα έχει η Αιμορροϊδοπλαστική με Laser LHP

Η Αιμορροϊδοπλαστική με Laser LHP:

• είναι ανώδυνη και αναίμακτη θεραπεία για τις αιμορροΐδες, με άμεσο και άριστο αποτέλεσμα
  • είναι ασφαλής και αποτελεσματική θεραπεία για την αιμορροϊδοπάθεια με ελάχιστα ποσοστά υποτροπής
  • απαιτεί ελάχιστο χρόνο νοσηλείας και ανάρρωσης
  • έχει απουσία χειρουργικών τραυμάτων
  • είναι μια τεχνική με την οποία αποκλείονται τα ενδεχόμενα στένωσης ή ακράτειας
  • συνοδεύεται από ελάχιστο ή καθόλου μετεγχειρητικό πόνο
  • επιτρέπει την άμεση επιστροφή του ασθενούς στις καθημερινές του δραστηριότητες

Συμπέρασμα

Τι πρέπει να θυμάστε;

Συνοψίζοντας, στην σημερινή εποχή, οι πάσχοντες από αιμορροϊδοπάθεια δεν πρέπει να φοβούνται και να αναβάλλουν να απευθυνθούν στον ιατρό, προκειμένου να θεραπευτούν από αυτήν την αιμορροϊδοπάθεια συχνή και επώδυνη πάθηση, καθώς πλέον ο εξειδικευμένος χειρουργός μπορεί να δώσει άμεση και οριστική λύση, χωρίς πόνο χάρη στην αιμορροϊδοπλαστική με laser LHP