Κιρσοί – Θεραπεία με λέιζερ

(0)
Κιρσοί; Οριστική θεραπεία με λέιζερ! Εξειδικευμένος έλεγχος από Διευθυντή Αγγειοχειρουργό για τη διάγνωση των κιρσών. τον έλεγχο και τη σύσταση θεραπείας με λέιζερ. Ο έλεγχος περιλαμβάνει:
  • Κλινική εκτίμηση
  • Doppler/υπερηχογράφημα αγγείων
  • Ενημέρωση για τη θεραπεία με λέιζερ & σύσταση θεραπευτικής προσέγγισης
Τα πιο συχνά συμπτώματα των κιρσών που θα πρέπει να σας οδηγήσουν για εξέταση είναι: το οίδημα (πρησμένα πόδια), αλλαγή στο χρώμα (σκούρο καφέ) και στην ποιότητα του δέρματος, το αίσθημα βάρους και κόπωσης, το κάψιμο και ο πόνος. Ο ειδικός Αγγειοχειρουργός θα εκτιμήσει μέσω της εξέτασης το στάδιο των κιρσών και με υπευθυνότητα θα προτείνει την καταλληλότερη θεραπευτική αντιμετώπιση.

Χρήσιμες πληροφορίες για τους κιρσούς και τη θεραπεία τους:

Τι είναι οι κιρσοί;

Οι κιρσοί (διατεταμένες και ελικωμένες ή οφιοειδείς φλέβες) αποτελούν την προχωρημένη κλινική εκδήλωση της φλεβικής ανεπάρκειας που οφείλεται σε ανεπάρκεια των βαλβίδων επιφανειακού φλεβικού δικτύου των κάτω άκρων. Η παλινδρόμηση και η «λίμναση» του αίματος εντός των περιφερικών φλεβών προκαλεί μία σειρά συμπτωμάτων που οφείλονται στους κιρσούς. Το φαινόμενο των κιρσών εμφανίζεται περισσότερο στα κάτω άκρα, γι’ αυτό και χρειάζεται θεραπεία.

Ποια είναι τα συμπτώματα

Οι κιρσοί αναλόγως με το στάδιο στο οποίο βρίσκονται μπορεί να εκδηλωθούν με συμπτώματα όπως το οίδημα (πρησμένα πόδια), αλλαγή στο χρώμα του δέρματος (σκούρο καφέ), το αίσθημα βάρους και κόπωσης, κάψιμο και πόνο με ιδιαίτερη επιδείνωση τους καλοκαιρινούς μήνες και αλλαγές στην ποιότητα του δέρματος των κάτω άκρων (δερματίτιδα από φλεβική στάση) ενώ στις προχωρημένες καταστάσεις μπορεί να δημιουργηθεί έλκος (πληγή που δεν κλείνει εύκολα) ή ακόμη και τον πλέον επικίνδυνο, η φλεβική θρόμβωση (απόφραξη των φλεβών).

Ποιοι κινδυνεύουν περισσότερο;

Οι κιρσοί επηρεάζονται από διάφορους παράγοντες οι οποίο μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο εμφάνισης τους. Σε αυτούς περιλαμβάνονται το οικογενειακό ιστορικό (κληρονομικότητα), η ηλικία, το φύλο, η εγκυμοσύνη, η παχυσαρκία, η καθιστική ζωή ή/και η παρατεταμένη ορθοστασία. Συνήθως μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης έχουν οι γυναίκες, ηλικίας άνω των 30 ετών.

Θεραπεία με Λέιζερ (Laser)

Σε περίπτωση ανεπάρκειας των μεγάλων φλεβών και σε συνδυασμό με την κλινική εικόνα του ασθενή προτείνεται η επεμβατική αντιμετώπιση των κιρσών.
Το Λέιζερ (Laser) αποτελεί μία σύγχρονη ελάχιστα επεμβατική μέθοδο θεραπείας των κιρσών που εφαρμόζεται πλέον σε όλα τα σύγχρονα κράτη του εξωτερικού ως η μέθοδος εκλογής. Με το Laser οι μεγάλες φλέβες (σαφηνείς) αντί να αφαιρεθούν όπως παλιότερα γίνονταν με το «ανοικτό» χειρουργείο, τώρα συγκλείονται με την οπτική ενέργεια του Laser, επιτυγχάνοντας το ίδιο αποτέλεσμα χωρίς πόνο, εκχυμώσεις ή τραυματισμό των ιστών. Η κινητοποίηση, η ανάρρωση και η επάνοδος των ασθενών στις καθημερινές τους δραστηριότητες είναι ταχύτατη, ο πόνος και τα ενοχλήματα που οφείλονταν στους κιρσούς, μετά την επέμβαση υποχωρούν άμεσα, ενώ και το αισθητικό αποτέλεσμα είναι άριστο.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τη θεραπεία των κιρσών με λέιζερ;

1. Προ-εγχειρητική χαρτογράφηση

Η επέμβαση με λέιζερ (laser) απαιτεί πολύ ακριβή προ εγχειρητικό σχεδιασμό και χαρτογράφηση με υπέρηχο (Triplex) των κιρσών πριν την επέμβαση από τον ίδιο τον αγγειοχειρουργό για να υπολογίσει και να σχεδιάσει την ισχύ και την ενέργεια του λέιζερ (Laser) που θα χρησιμοποιήσει σε κάθε σημείο αναλόγως της διαφορετικής κλίμακας της ανεπάρκειας.

2. Γίνεται αναισθησία;

Οι κιρσοί όταν αντιμετωπίζονται με το ενδοφλέβιο Laser έχουμε το πλεονέκτημα ότι μιλάμε στην ουσία για μία αναίμακτη επέμβαση που μπορεί να εκτελεστεί και με τοπική αναισθησία σε συνδυασμό και με μέθη.

3. Διάρκεια Επέμβασης

Η συνολική διαδικασία διαρκεί 30-40 λεπτά. Σε περίπτωση που η επέμβαση περιλαμβάνει και μικροφλεβεκτομές αυτές απαιτούν περίπου άλλα 40 λεπτά.

4. Παραμονή στην κλινική

Ο ασθενής κινητοποιείται σχεδόν άμεσα μετά την επέμβαση και σε συνεννόηση με τον ιατρό του μπορεί να επιστρέψει στο σπίτι του την ίδια μέρα πλήρως κινητοποιημένος και στις δραστηριότητές του σε 2-3 ημέρες με εξαίρεση την εξαντλητική άσκηση.

5. Αποτέλεσμα

Η μέθοδος αυτή, στην περίπτωση που ενδείκνυται,  είναι αναίμακτη και ανώδυνη κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη θεραπεία, δεν υπάρχουν τομές ή ράμματα, ενώ τα αποτελέσματα είναι άμεσα. Η κινητοποίηση, η ανάρρωση και η επάνοδος των ασθενών στις καθημερινές τους δραστηριότητες είναι ταχύτατη, ο πόνος και τα ενοχλήματα που οφείλονταν στους κιρσούς, μετά την επέμβαση υποχωρούν άμεσα, ενώ και το αισθητικό αποτέλεσμα είναι άριστο.

Αξιολογήσεις

Γράψτε Κριτική

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας

ή καλέστε μας στα: 210 64.16.800 & 210 64.16.801