Επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ και οργάνωση διατροφής

Επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ και οργάνωση διατροφής

 

Είναι κοινά αποδεκτό πως αγαπημένη συνήθεια αρκετών απο εμάς είναι η επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ. Το βλέπουμε σαν βόλτα και μάλιστα το συνδυάζουμε με την υπόλοιπη οικογένεια. Πως αυτό όμως σχετίζεται με το σωματικό μας βάρος αλλά… και την τσέπη μας; Μήπως φύγατε από του σούπερ μάρκετ και κοιτώντας το καρότσι αναρωτηθήκατε οτι αρκετά από τα ψώνια τελικά ήταν αχρείαστα;

Η λέξη κλειδί είναι η “οργάνωση”. 

 

  1. Μην ξεχάσεις την λίστα σου

Αρχικά, θα σας βοηθήσει να ξοδέψετε λιγότερα αλλά και τελικά να ψωνίσετε όσα χρειάζεστε έχοντας καλύτερη ποιότητα στο καρότσι σας. Ίσως έχετε ακούσει εμάς τους διαιτολόγους να συστήνουμε να μην πηγαίνετε με άδειο στομάχι στο σούπερ μάρκετ, καθώς αυτό είναι πιθανό να σας οδηγήσει σε λανθασμένες επιλογές. Η λίστα λοιπόν θέλει στρατηγική. Μια έξυπνη ιδέα είναι η λίστα σας να δημιουργηθεί βάση του εβδομαδιαίου πλάνου σας το οποίο καλό είναι να βασίζεται στην μεσογειακή διατροφή. Άρα σημειώστε 1-2 φορές την εβδομάδα όσπρια ή λαδερά, 2-3 φορές λευκό κρέας όπως κοτόπουλο, ψάρι, θαλασσινά, 1 φορά την εβδομάδα κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικά. Μετά πάμε στα σνάκς της ημέρας μας. Κυριαρχούν φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά και αμυλούχα.  Τέλος, θα έχετε παρατηρήσει πως οι διάδρομοι των σούπερ μάρκετ έχουν ομαδοποιήσει τα τρόφιμα. Προσπαθήστε λοιπόν να περάσετε μόνο απο τους διαδρόμους που χρειάζεται.

 

  1. Αναρωτηθείτε αν το έχετε ανάγκη

Παρότι λοιπόν έχετε προετοιμαστεί κατάλληλα με τη λίστα σας, παρόλα αυτά, πηγαίνοντας προς το ταμείο, βλέπετε το αγαπημένο σας έδεσμα. Σταθείτε λίγα δευτερόλεπτα και αναρωτηθείτε αν το έχετε πραγματική ανάγκη ή για παράδειγμα το θέλετε γιατί είχατε μια αγχωτική μέρα στη δουλειά. Να θυμάστε πως δεν πρέπει να σχετίζουμε το συναίσθημα μας (θετικό ή αρνητικό) με το φαγητό.

 

  1. Οργανώστε και την ατασθαλία σας

“ένα γλυκάκι το δικαιούμαι” ή “αν με πιάσει λιγούρα να έχω κάτι”. Έχετε δίκιο αλλά τι μπορούμε να κάνουμε για να έχουμε μια όσο το δυνατόν μικρότερη θερμιδική επιβάρυνση; Επιδόρπιο γάλακτος όπως κρέμα με άνθος αραβοσίτου ή κρέμα καραμελέ ή επιδόρπιο γιαουρτιού (π.χ. με φρούτα ή μπισκότο) ή σοκολάτα με υψηλή περιεκτικότητα κακάο είναι μερικές επιλογές που θα σας καλύψουν την γλυκιά επιθυμία.

 

  1. Ισορροπία

Ας συμφωνήσουμε σε κάτι. Δεν υπάρχει καλό ή κακό τρόφιμο. Κανένα δεν παχαίνει απο μόνο του.. Γι’ αυτό, για μια ισορροπημένη διατροφή η ποικιλία τροφίμων είναι απαραίτητη και οδηγεί στη λήψη όλων των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών, αρκεί αυτή να γίνεται με μέτρο και οργάνωση για έναν καλύτερο έλεγχο βάρους.


Για ραντεβού με διατροφολόγο πατήστε εδώ

    Ζητήστε ραντεβού online

    Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα & ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας




    Πατώντας αποδοχή, συναινείτε στη συλλογή ή/και επεξεργασία των παραπάνω στοιχείων σας από την Ευρωκλινική, αποκλειστικά για την αποστολή ενημερώσεων σχετικά με νέες υπηρεσίες, προϊόντα και δράσεις μας. Περισσότερα εδώ

    ή καλέστε μας στα: 210 64 16 800 & 210 64 16 801